Iværksættertilbud

Som iværksætter skal kasketterne hurtigt udskiftes. Ud over at levere et ordentligt stykke arbejde skal der varetages kundekontakt og opfølgning, bogføring og revisor, markedføring og salg, networking, logistik, vareindkøb, kontorarbejde, etc. Det kan hurtigt blive lidt overvældende! Da jeg personlig godt kender til problematikken og udfordringerne ved opstart af sin egen forretning, gør det mig ekstra glad at kunne hjælpe med aflastning omkring identitetsetablering, og leverance af online- og printmedier, så du er udrustet til en slagkraftig markedføring.

Markedføring

Uanset, om du har brug for logo, en brevlinje og hjemmeside til at komme godt fra starten, eller om du også har brug for roll-up, brochurer, visitkort og messestand, bistår jeg med at levere designet og finde de bedste trykpriser med fokus på at du er klar med top kvalitet til rimelige priser. Se nedenfor nogle pakketilbud til nyopstartede virksomheder.

Svendepakken
9.900 kr.
Kom godt i gang med det samme!
250 Visitkort - tryk på en side
Hjemmeside LIGHT - 4 sider. Fx. Forside, ydelser, profil og kontakt
Logo til tryk og online brug - 3 udkast
Webhotel TOP - 39 kr./md i 6 mdr. gratis
inkl.5 vejledningsvideoer til opdatering af hjemmesiden
e-mail support - 24 timer svartid
gratis support i 4 uger efter leverance
KONTAKT
Ekspertpakken
29.900 kr.
Til den omfattende forretning.
500 Visitkort - tryk på begge sider
Hjemmeside LARGE - op til 15 sider, inkl. SHOP modul og korrekturlæsning
Logo til tryk og online brug - op til 4 udkast
500 foldere el. flyere til uddeling
Webhotel PLUS 139 kr/md i 6 mdr. gratis
GRATIS SSL (https://...)
Oprettelse af 2 e-mail adresser
inkl. 10 vejledningsvideoer til opdatering af hjemmesiden
e-mail support - 24 timer svartid
gratis support i 6 uger efter leverance
KONTAKT

Alle priser er eksklusive MOMS.

Hvorfor vælge blissMARKETING?

Siden 2005 har jeg været i branchen og opbygget et netværk at dygtige kolleger og samarbejdspartnere, som jeg trækker på for at levere varen til dig. Det betyder at jeg primært udfylder rollen som tovholder for projekterne og står for kundekontakt, design, kravspecifikationerne og overholdelsen af leverancen. Som fordele kan desuden nævnes:

Rimelige Priser

Fordi jeg ikke har udgifter til dyre kontorfaciliteter, ansatte, biler, etc. som du som kunde typisk må dække ved større bureauer. I sidste ende bliver dine løsninger alligevel lavet af en medarbejder, som kunne være en som mig.

Stabilitet

I en stærk konkurrencepræget tid er det faktisk ikke mere sikkert at lægge ordren ved større virksomheder. Mindre virksomheder, som min, har pga. mindre driftsomkostninger en klar større overlevelse på markedet.

Sikkerhed

Skulle der opstå forhindringer undervejs, som fx. sygdom, trækker jeg på mit netværk som sikrer leverancen. Jeg står personligt inde for at du modtager varen. Ved større projekter gennemføres betalingen i etapper. Du løber derfor ingen risiko.

Nærvær

Måske et opslidt begreb, dog har det en stor betydning. Du er ikke blot en kunde blandt hundrede andre. Jeg går all in for hver kunde og hvert projekt, da opgaverne løftes med dedikation og passion for at kunne gøre en forskel for din drift og levere varer, som du bliver glad for og stolt af.

Seriøst rimelige priser

Det er klart at des mere arbejde og tid der bliver lagt i et produkt, des bedre bliver kvalitetet. Leder du efter lavpristilbud eller gratis produkter, kan det i den sidste ende blive rigtig dyrt. Måske havner du alligevel i et dyrt abonnement i forhold til produktet, eller din online præsentation ser tilsvarende billig eller lavpris ud og potentielle kunder mister tilliden og hopper fra. Det gælder om at finde en god balancegang. Betyder prisen alt, kan jeg stadig levere unikke og flotte løsninger på forholdsvis kort tid.

Web & Grafik ved én leverandør

Hall of fame